Re: Zależności

[ K a C z Y ] napisał(a):
> dlaczego logcheck chce mi usunać fetchmail'a przecież on mi jest potrzebny
?

U mnie nie chce.  8-)
Jezeli uzywasz innej dystrybucji niz stabilna, to mozesz miec pretensje
tylko do siebie.

> przydałby się też logrotate, ale apt za wszelką cenę usiłuje mi wcisnąć
> jakiegos MTA tą zalezność rozumiem z tym, że mam ja qmail'a ze źródeł więc
> drugi MTA bylby zbytkiem jak poinformować apt-get o qmail'u ze źródeł lub
> czy jest jakiś parametr nie sprawdzający zależności (nodeps-rmp'y)

To juz Twoj problem, ze masz qmaila ze zrodel zamiast z pakietu.
U mnie qmail dostarcza mail-transport-agent i logrotate go nie potrzebuje.

BTW: "apt-cache show nazwa_pakietu" pokaze Ci, co pakiet dostarcza
(Provides) i czego potrzebuje (Depends).

Michal