Re: kdm < ximian

On 28 Aug 2001 17:38:31 +0200, Piotrek wrote:
> Dnia Wto 28. Sierpie? 2001 13:24, Michal napisa?:

> a nie lepiej zastapic kdm gdm'em? ;)

nie jest to rozwiazanie a jedynie obejscie problemu ;)
osobiscie i tak zwykle i tak nie wlaczam zadnyck xdm'o podobnych jednak
z systemu korzysta tez moje mlodsze rodzenstwo i im kdm najbardziej
przypadl do gustu.
tymczasem mi sie nie udalo przekonfigurowac tak kdm, zeby mozna bylo
uruchamiac ximiana czyzby praktyki a la m$ ze strony developerow kde ;)
?

michal