Re: Sprawdzanie listy

on 7-08-01 14:16, Artur Gorniak wrote:

> polecam korzystanie z cvs z kernelem dla PowerPC.
> czasem udawalo mi sie skompilowac z niego dzialajacy kernel. czasem bo mam
> nietypowa maszyne nawet jak na PowerPC.

Słusznie, chociaż ja akurat używam rsync ;))
Inna rzecz, że u mnie działają nawet te z kernel.org (plus ew. patch dla PPC
z Debiana). Ale nie chodziło o kernel, tylko o MacOnLinux, i to starą
wersję, 0.9.53. Binarka działa, ale tylko z 2.2.18 (z 2.2.19 już nie) i
czasem robi zwis (ADB buffer overflow, nie wiem dlaczego). Potem nie było
wsparcia dla 603, teraz znów jest, całość daje się skompilować, ale działać
nie chce. A na właściwej liście mało kto schodzi poniżej G3...
Ten program dokłada moduły, więc uznałem, że samodzielna kompilacja do
konkretnego jądra może poprawić stabilność. Ale póki co nie mam jak tego
sprawdzić - teraz mam kłopot pt. R_PPC_REL24 :((
TPO - wróciłem na 2.2.18 z 2.2.19, bo doszedłem do wniosku, że przy stacji
roboczej w sieci z Makami, z wyłączonymi wszystkimi usługami i logowaniem
tylko z konsoli bugi w 2.2.18 nie będą groźne. Mam rację?

Jarek