Re: getty bug?

On Tue, 7 Aug 2001, DoMeL wrote:

> U mnie podobnie, przy czym kaszania sie losowe terminale tekstowe, nie
> wiedziec czemu. Problem wystepuje na roznych kompach z debianem. Po
> boocie jest wszystko cacy, nastepnie pozniej po kilku logowaniach niektore
> terminale "traca" charset ISOwy i wyswietlaja krzaki, podczas gdy
> pozostale wyswietlaja jak trzeba.

Nie wiem jak w woodym ale SID mnie takimi niespodziankami jak na razie nie
zaskkoczyl. W SID jest wersja 4.1.0-2. Jak na razie pracuje oki i nie mam
powodow do narzekan, choc cos IceWM mi sie krzaczyl ale po upgradzie
przestal.

--
Dariusz Rubinkiewicz		 ats 26-600 Radom ul. Zeromskiego 75/208
Sys&Net Admin of :ats internet   voder@ats.pl  tel.(048) 3660030 ext. 30