Re: Upgrade z potato na woody

> Mam pytanie jak wyglada sprawa upgrejdu z potato na woody tzn. jakie
> kroki
> trzeba wykonac ? Ewentualnie prosze o jakis link na strone gdzie to jest
> opisane

Właśnie wczoraj zrobiłem coś takiego w następujący sposób:

1. Dopisałem do /etc/apt/sources.list:
deb ftp://ftp.task.gda.pl/pub/debian woody main contrib non-free
deb ftp://ftp.task.gda.pl/pub/debian/non-US woody/non-US main contrib
non-free

2. apt-get update

3. apt-get dist-upgrade

4. Powinno być po wszystkim, ale ponieważ mój potato był już w znacznym
stopniu zmodernizowany, potrzeba było ingerencji za pomocą dselect-a.

Powodzenia.
--
Miroslaw Sankowski
Przemyslowy Instytut Telecomunikacji, Oddzial Gdanski

e-mail : msankowski@pit.gda.pl
http   : http://pit.gda.pl/~msankowski