Re[2]: gcc work .........no

Witaj Krzysztof,

W Twoim li?cie datowanym 2 lipca 2001 (21:35:01) mo¿na przeczytaæ:

KM> Witam Debianowiczow

KM> Nie wiem dlaczego nie mozesz, ale radze zajrzyj do skryptu (configure ?).
KM> Zobacz jak jest wolany gcc i sprobuj wykonac recznie to, co nie poszlo
KM> z automatu. Przynajmniej dowiesz sie czegos wiecej.

KM> Pozdrowienia
KM> Krzysztof

hehe juz wiem potpytalem w tzw. miedzyczasie mojego isp kazal mi to
poczytac kilka razy zeby sie wiecej nie powtorzylo i nie powtorzy :)
no proste ...
"
checking for working aclocal... missing
checking for working autoconf... missing
checking for working automake... missing
checking for working autoheader... missing
checking for working makeinfo... missing
"
no comments