Re: PosgreSQL

On Thu, Jun 28, 2001 at 12:12:23PM +0200, Jakub Ambrożewicz wrote:

> dobrych
> sie
> stwierdzeniem?
> Chodzi mi o to czy debianowski pakiet jest już godny zaufania, i nie ma
> jakichś
> problemów w czasie instalacji i konfiguracji. Bo że postgres stabilny jest
> i działający to wiem i popieram :-)

O ile nie uaktualniasz z poprzedniej wersji (6.5, 7.0) to nie
powinieneś mieć problemów.

  eloy
--
  <(Krzysztof 'eloy' Krzyżaniak)-(PH & PWA Member)-(eloy@transilvania.eu.org)>

  Cholera jasna! Won mi tu stąd, jeden z drugim! Będzie mi tu kłaki rozrzucał!
  Panie! Tu nie jest salon damsko-męski! Tu jest kiosk RUCHu! Ja tu mięso mam!