Re: PosgreSQL

Jakub Ambro?ewicz [Thu, Jun 28, 2001 at 11:58:09AM +0200]:
> I tu ci powiem masz stuprocentową rację :-) Chodziło mi o to czy sam pakiet
> jest już odpowiednio działający, wolałbym żeby instalacja mnie nie zabolała

Alez on jest "odpowiednio dzialajacy", jak to okreslasz, juz od paru dobrych
lat ... Ostatnio poprawiaja performance, to fakt. Rowniez nie spotkalem sie
z przypadkiem, zeby "instalacja bolala". Co rozumiesz pod tym stwierdzeniem?
--
[ Michal Pasternak     doc@lublin.t1.pl     +48606570000  ]
[ sklepy internetowe, bazy danych, programy na zamówienie ]