ftp.pl.debian.org oraz inne mirrory

Witam,
mam problemy z połączeniem z site podanym w temacie ('Data connection error:
Invalid argument').

Jakie są inne mirrory w Polsce? Od razu chciałbym zwrócić uwagę, że na
SunSite czy naszym ftp.lublin.pl zazwyczaj nie ma najświeższych rzeczy,
dochodzą one tam znacznie wolniej niż do pl.debian.org (mam unstable/testing)

Do tego część polskich mirrorów podanych w README.mirrors nie działa.

Może by tak ktoś wkeił kawałek swojego sources.list, ewentualnie odesłał
mnie do aktualnej listy źródeł? (przepraszam, że smęcę, ale jestem tu
baaaardzo nowy :)

--
[ Michal Pasternak     doc@lublin.t1.pl     +48606570000  ]
[ sklepy internetowe, bazy danych, programy na zamówienie ]