Re: Gadu-gadu ? Icq

> Ach - i jeszcze totalnie surrealistyczny pomysl z tej kategorii (zrzuccie
> na karb mojego niewyspania): mamy skrypty do powiadamiania o e-mailach
SMSem,
> zrobmy skrypt do powiadamiania o SMSach mailem.

A za skrypty to ja bede bardzo wdzieczny. Thanks z gory.

2. Tak mi sie skojarzylo, jest jeszcze jedno, odbieram poczte z kilku
kompterow w sieci lokalnej  , postawilem sobie serwer imap i moge wygodnie
korzystac z poczty z kazdego kompa ktory widzi moj serwer i jest ok. Na
serwerze ma fetchmail-a ktory zbiera poczte z 4 roznych kont, ma ktos pomysl
jak przeskoczyc to zeby mogl wybierac z ktorego konta wysylam bo jak mam
skonfigurowany program pocztowy na imap to wysylam z tego konta ktore
wpisalem w konfiguracji a jak chce z innego .

pzdr,

Pablo

p.s. Sorki ze tak troche chaotyczeni ale jest 2 w nocy i zdziabke zasypiam