Re: Gadu-gadu ? Icq

krst@linuxpl.org [Fri, Jun 22, 2001 at 07:49:27PM +0200]:

> Ja tez uzywam micq, widzialem jeszcze licq i gtkicq ale sa brzydkie i
> niewygodne... jedyna rzecz, ktorej NAPRAWDE brakuje mi z ICQ2000 to icqSMS
> -> widzial ktos program, ktory by wysylal i odbieral smsy, a do tego
> prowadzil historie? jezeli tak, to msg pls...

http://ceti.pl/~miki/komputery/sms.html

Nie testowalem (cell w cell'u zrzucil core, czy cos w tym stylu :),
ale w opcjach jest:
--freesms  : sms jest wysylany przez bramke www.freesms.net
--icq      : sms jest wysylany przez bramke ICQ

A historie wyslanych AFAIK musisz sobie zrobic jakims skrypcikiem ...
Zeby odbieral SMSy to tez nie widzialem.

Ach - i jeszcze totalnie surrealistyczny pomysl z tej kategorii (zrzuccie to
na karb mojego niewyspania): mamy skrypty do powiadamiania o e-mailach SMSem,
zrobmy skrypt do powiadamiania o SMSach mailem.

--
[ Michal Pasternak     doc@lublin.t1.pl     +48606570000  ]
[ sklepy internetowe, bazy danych, programy na zamówienie ]