Re: lists.debian.org/search.html nie działa poprawnie?

On Sat, 23 Jun 2001 12:03:24 +0200, Piotr Krukowiecki wrote:
> On Sat, 23 Jun 2001, Michal Politowski wrote:
[...]
> [...]
[...]
> Zauważ '-w' czyli 'match on complete words'. Nie wiem jak to jest
> robione przy przeszukiwaniu archiwów. Jeśli nie dają '-w', to powinien
> znaleźć wyrażenie...
> A jeśli dają to to jest imo błąd.

Nie dają (dla partial match); odszczekuję to co napisałem.
W BUGS jest:
In some rare cases, regular expressions using * or # may not match correctly.
Ale ta dokumentacja też jest ciekawa.
Z jednej strony -w 'does not work with regular expressions.'
z drugiej to co bez sensu zacytowałem wcześniej.

Generalnie wrażenia są dziwne. Np. dlaczego samo postgres (z partial match)
znajduje 8 listów, ale tylko jeden z tych trzech, które daje
experimental;postgres, za to bez partial match znajduje 9 innych?

--
Michał Politowski -- mpol@lab.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message