nmh

Witam!
Czy ktoś z Was używa nmh? Mam nmh 1.0.2-9 z potato. Niestety -- nie
działa tak jak powinien. Chodzi o to, że program send wywołuje
standardowo /usr/lib/mh/post, który wysyła pocztę korzystając z SMTP.
Z nmh dostarczony jest też /usr/lib/mh/spost, który w celu wysłania
poczty wywołuje bezpośrednio sendmail. Wg. mana oraz
/usr/doc/nmh/README.Debian, do zmiany tego stanu rzeczy służy ustawienie
wartości postproc: w ~/.mh_profile. Wartość ta powinna zostać ustawiona
na: /usr/lib/mh/spost. Niestety -- wygląda na to, że jest całkowicie
ignorowana przez send. Program ten dalej wywołuje /usr/lib/mh/post.
Oczywiście mogę podmienić powyższy plik na spost (wtedy działa), ale
chyba nie tędy droga. To bug w nmh czy trzeba zrobic coś jeszcze?

--
Tomasz Olszewski | caster@from.pl
"Błądzić jest rzeczą ludzką - wszystko pogmatwać potrafi tylko