Re: wdm i polska klawiatura

Witajcie użytkownicy Debiana!
 Dnia poniedziałek, 04 czerwiec 2001, 20:26:15 +0200 Krzysztof Krzyzaniak napisał(a):

> Ciężko mi tutaj cokolwiek poradzić. mam ustawioną klawiature tak jak
> napisałem, w /etc/environment mam
> LC_ALL=pl_PL
> LANG=pl

U mnie przy identycznej konfiguracji nie działa (potato). W każdym razie
dodałem exporty locali do /etc/X11/Xsession i wszystko jest teraz
dokładnie tak jak powinno. Ponadto to samo zrobiłem z /etc/profile.
Dzięki temu również shelle wywoływane np. przez su mają poprawnie
ustawione zmienne środowiskowe (wpis w /etc/environment nie wystarcza).

--
Tomasz Olszewski | caster@from.pl
"Pion z poziomem mają z sobą krzyż." -- Stanisław Jerzy Lec