Re: wdm i polska klawiatura

On Mon, Jun 04, 2001 at 10:41:21AM +0200, Tomasz Olszewski wrote:
> Witam!
> Zainstalowałem sobie wdm. wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że
> kiedy zaloguję się w trybie graficznym (wdm), tracę możliwość wpisywania
> polskich "ogonków". Jeżeli natomiast uruchamiam X-y przez startx --
> nie ma z tym najmniejszego problemu. W /etc/X11/XF86Config mam:
>
> Section "Keyboard"
>    Protocol        "Standard"
>    XkbRules        "xfree86"
>    XkbModel        "pc101"
>    XkbLayout       "pl"
> EndSection

Section "Keyboard"
   Protocol        "Standard"
   AutoRepeat      500 30
   LeftAlt         Meta
   RightAlt        Meta
   ScrollLock      Compose
   RightCtl        Control
   XkbKeycodes     "xfree86"
   XkbTypes        "default"
   XkbCompat       "default"
   XkbSymbols      "us(pc101)"
   XkbGeometry     "pc"
   XkbRules        "xfree86"
   XkbModel        "pc101"
   XkbLayout       "pl"
EndSection

i działa. Co masz w logach? Może nie masz ustawionej ścieżki do
/usr/bin/X11 w wdm-config?

> Dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić?
> Tylko nie mówcie, że powinienem używać Xmodmapy!

Napewno nie ;-)

  eloy
--
                         ( eloy@transilvania.eu.org )

                  'Cause tonight we'll turn out all the lights
                              The night of love...