Re: polska dokumentacja

> Witam !!
> Mam pytanko o to czy ktoś może wie gdzie na sieci można znaleść polską
> dokumentacje do Debiana. Może ktoś wie czy są już jakieś książki o
Debianie.
> Mam zamiar sie przesiąśc na tego linuxa z RedHata ale brakuje mi polskiej
> dokumentacj :-))))))

Jesli masz na mysli Debian User's Guide, Debian Tutorial lub Debian FAQ to
nie zostaly jeszcze przetlumaczone :-( Opis instalacji po polsku znajdziesz
na stronie http://www.debian.org/releases/stable/. Po zainstalowaniu
pakietu 'task-polish' bedziesz mial tez przetlumaczone niektore manuale.

Pozdrawiam
Pawel Tecza

Superoferta na Dzien Dziecka. Kangurek Kao za 49,00 zl
http://hiperia.interia.pl/show_product.dhtml?f_product_id=114324