Re: Progeny

On Tue, 22 May 2001, Macek wrote:

> Tak z ciekawości: używa ktoś progeny, jakie wrażenia?
> Moje próby zciągania progeny z sieci (adresy z www.progeny.com
> <http://www.progeny.com> )  nie powiodły się (zbyt wolny transfer).
> Może ktoś zna inne możliwości zdobycia tej dystrybucji.

Uzywalem - IMHO na serwer nie ma sensu (bo potato w zupelnosci wystarczy),
na stacji roboczej z kolei to ja uzywam tylko testing (i zrodel z
unstable).

No chyba ze potrzebujesz jakichs magicznych autokonfiguratorow...

Tak czy inaczej - jesli jestes z Wroclawia to mam plytki i moge pozyczyc,
jesli nie (ale masz dobry dostep do sieci NASK) to moge Ci to wystawic na
jakims ftp.

--
Bartek Golenko              | Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your
bartek@caton.com.pl         | ~/.signature to help me spread!