Re: ftp.pwr.wroc.pl

On Fri, May 18, 2001 at 10:40:53AM +0200, Jaroslaw Spirydowicz wrote:
> Spróbowałem. SOU#1 :((
z tego co zauwazylem zrywa polaczenie z timeoutem klient bo proxy
najpierw sciaga caly plik jezlei nie ma go w cache i dopiero potem
odpowiada :-(

najgorzej jest w przypadku tetexa albo kernela :->
trzeba po kilka razy sciagac.
w tej chwili jest to jakies 240MB.
dzisiaj koncze instalke suna wiec pojdzie kilkaset MB ze sparca.

chyba z dyskietkami bylby problem. i z cd-images.
pewnie nie pokazuje katalogu, a jedynie sciaga plikjezeli jest wiadomo
konkretnie co to jest.

czy ja dobrze SOU rozumiem? bo mi sie z mydlem kojarzy l;->

Artur Górniak <josh@josh.wcss.wroc.pl>

--
 JOB:  Debian Polish Project                       IRC: #debian-pl
       http://www.grey.debian.pl