Re: kłopot z kompilacją.

On the 17th of May 2001 at 13:46, Krzysztof Krzyżaniak <eloy@transilvania.eu.org> wrote:

> jak na mój gust musisz uaktualnić też bibliotekę freetype2.

masz rację. tylko że to nie takie proste, bo w woody'm jest w zamian libttf.
która zależy od kilku innych. te zaś wymagają nowszego czegośtam, itd. :/
aktualnie jestem w trakcie kompilacji chyba już 20 pakietu i nie wiem co
dalej. o, właśnie okazało się że muszę mieć nowego perl'a. i debhelper'a.

tak z ciekawości: używa ktoś woody'ego na serwerze produkcyjnym? jeśli tak,
jak wrażenia? ja niestety nie mam już maszyny żeby postawić to dla testów.
a przez chwilę wahałem się czy nie zrobić dist-upgrade z potato, stąd pytanie.

m.m.
--
 use gnus not guns!