skrypt zmiany haseł

Wiem że to nie dokładnie z grupą związane, ale...
Piszę, a właściwie przerabiam skrypt perla służący do zmiany
haseł na virtualnych serwerach. Oczywiście działa z suid root
(czym będe się martwił później)
I wszystko jest świetnie, dopóki uruchamiam go lokalnie,
natomiast apache buntuje się na linijce tworzącej plik:
Insecure dependency in open while running setuid at /user/lib/cgi-bin/chpass
line 250
Linika zawiera komendę: open(NEWSHAD, ">$newshadow")
No i w tym momencie leżę. Kombinowałem z prawami, zmianiałem właściela
pliku i plików z hasłami, ale wszystko kończy się tak samo.
Zapomniałem dodać że NIE znam perla, korzystam tylko z podobieństw do innych
i robię to na czuja niestety.
Bardzo chętnie prześlę skrypt wszystkim chcącym :-)

Z góry dzięki
JA