Re: mirrory

on 7-05-01 23:58, Artur Gorniak wrote:

> dopiero co o tym mówiłem.
> ftp.pwr.wroc.pl - sparc, PowerPC, i386 i chyba alpha. nie powinno być niczego
> więcej.
> póki co tylko te, które używam albo które uznaje za przydatne.
> za jakiś czas zrobię podsumowanie użycia to możliwe, że coś przytnę.

Już wiem, nawet zaglądałem - jest pięknie, przynajmniej w porównaniu z tym,
czego używałem do tej pory. Dzięki :D
Sorki, ale wróciłem z urlopu i miałem w skrzynce kupę maili, Twój
przeczytałem po wysłaniu swojego.
Oprócz wymienionych zauważyłem też m68k i arm - jeśli możesz, nie wycinaj
nic, niezależnie od statystyk. Nie wiem, co z arm, ale komputerów z
Motorolką trochę jest (stare Maki, Amigi, Atari), a OIW Debian to jedyna
dystrybucja na tę architekturę. W podsumowaniu pewnie wypadną blado (z rok
temu było około setki zarejestrowanych użytkowników z Polski), tyle że w
wielu przypadkach instalacja przez sieć to jedyny wybór.
A gdybyś miał jeszcze trochę miejsca... Dla PPC jest coś, co się nazywa
MacOnLinux - emulator Maka, wbrew pozorom bardzo przydatny, zwłaszcza w
sieciach, gdzie w większości stoją Maki bez Linuksa (umożliwia dwustronną
komunikację przez AppleTalk). Pojedynczy pakiet ma mniej niż 1 MB, a ciągnie
się dwa dni, przynajmniej ode mnie...

Jarek