Re: mirrory

on 7-05-01 22:24, Maciej Matysiak wrote:

> nie wiem (sam korzystam z debian.org), ale z ciekawości: na jakiej maszynie
> masz debiana? czyżby jakiś maczek?

Tak, dokładnie PM 5400/180, czyli dosyć leciwa maszynka. Ale jeszcze kilka
miesięcy temu miałem Quadrę (jeszcze starsza) i na niej też chodził ;))) Ale
tam to była zabawka, tu niedługo będzie pełnoprawny system. To komputer w
pracy, MacOS-a muszę mieć nie tylko do odpalania Linuksa - służy do pisania
tekstów w obowiązującym edytorze i słania ich przez sieć. Ale już
przetestowałem, że mogę mieć na jednej konsoli MacOS-a, na drugiej X-y, do
tego kilka tekstowych i jeszcze daje się normalnie pracować :) Kłopot w tym,
że na doprowadzenie wszystkiego do stanu używalności mam mniej więcej
kwadrans dziennie (i to licząc czytanie maili, dokumentacji itp.).
Jarek