Re: mirrory

On Tue, May 08, 2001 at 10:08:52AM +0200, Przemek Swiderski wrote:
> Ale jesli ftp.pl.debian.org mialo by zmieniac swoja lokalizacje,
> to ja bym proponowal sunsite.icm.edu.pl
to zastanow sie czemu proponuje ftp.pwr.wroc.pl i wroc do kwesti.

> Jesli bys sciagnal (lub wygenerowal) do /pub/linux/debian/
> plik ls-lR.gz (tak jak to jest na oficjalnych mirrorach debiana),
nie moge sciagnac (tez pomysl czemu). wygenerowac w sumie chyba powinienenm,
zobaczymy.

wiem. widzialem.
ale on do tego potrzebuje ls-lR?
po co?

Artur Górniak <josh@josh.wcss.wroc.pl>

--
 IRCNET: ArchieI, Joshy, GJosh   irc.openprojects.net: ArchieI   joshy@irc.pl
 CHANS:  #radosc, #debian-pl     CHANS: #debian-pl