Re: mirrory

On Mon, May 07, 2001 at 10:24:53PM +0200, Maciej Matysiak wrote:
> nie wiem (sam korzystam z debian.org), ale z ciekawości: na jakiej maszynie
> masz debiana? czyżby jakiś maczek?
dołącze się jednak.
dopiero co o tym mówiłem.
ftp.pwr.wroc.pl - sparc, PowerPC, i386 i chyba alpha. nie powinno być niczego więcej.
póki co tylko te, które używam albo które uznaje za przydatne.
za jakiś czas zrobię podsumowanie użycia to możliwe, że coś przytnę.

acha. najlepiej używać http.
ftp ma limity i jest wolniejszy.

acha. będę wdzięczny jeżeli każdy z obecnych zrobi
netselect ftp.pwr.wroc.pl ftp.pl.debian.org

i poda mi rezultat.

będzie łatwiej zdecydować.

Artur Górniak <josh@josh.wcss.wroc.pl>

--
 JOB:  Debian Polish Project                       IRC: #debian-pl
       http://www.grey.debian.pl