Re: To ja takie rozne

On Mon, 7 May 2001, Artur Gorniak wrote:

> mówiłem o wersji dystrybucji, a nie o grupach pakietów.

Upsi... przepraszam, nie zrozumieliśmy się ;-)

potato - na maszyny w firmie i poza nią
woody - na maszyny biurowe
sid - ponieważ na tym stoi maszyna moja i współ-administratora również,
skoro robie mirror, to dlaczego nie wszystkie trzy ;-)

Choć przyznam, że "nowa" polityka zarządzania pakietami (woody i sid)
troszeczkę mnie zbija z tropu, ale przynajmniej jest co robić, jak się coś
przez dependences wysypie ;-)

--
Kowalski Paweł