Re: To ja takie rozne

On Mon, 7 May 2001, Artur Gorniak wrote:

> przy okazji mam pytanie do Was.
> chciałbym przejąć jego funkcje.
> Czy ktoś tutaj widzi jakieś przeciwskazania?
> Póki co jest to tylko pomysł poparty pewnymi argumentami, a nie oficjalne
> stanowisko kogokolwiek.
>
> Czekam na opinie.

Zapewne nie jestem w temacie, ale można prosić o przybliżenie tematu ?
Wydaje mi się, że aby ktokolwiek podjął jakąkolwiek decyzję (czy też
wydał opinię), musi poznać wszyskie za i przeciw.

> w sumie proponuję ftp.pwr.wroc.pl
> jest w tej chwili bardziej aktualne od pozostałych mirrorów.
> Przynajmniej na pewno od tasku.

Dziękuje, za chwilę wypróbuję ;-)

> a to się nie robi przez kopiowanie zainstalowanej wersji? ;-)

Jak już pisałem, często są to bardzo różne konfiguracje, każdy klient ma
inne wymagania, udostępnia inną maszyne, a i serwer ma służyć do innych
zadań.Owszem, mamy kilka "gotowych" dystrybucji, które zapodajemy przez
dd, lecz niestety, nie wszystko da się w ten sposób załatwić.

--
Kowalski Paweł