Re: To ja takie rozne

On Mon, 7 May 2001, Artur Gorniak wrote:

> możesz sprecyzować pytanie?
>
> mam u siebie mirror dla sparca, powerpc, i386 i bodajże alphy
> sam główny mirror bez security i non-US (w tej chwili security nie jest aktualizowane
> codziennie. więc radzę używać razem z oryginalnym)
> zajmuje:
> 24531905Kb
> może więc nie ściągaj z łąski swojej nie i386. chyba, że naprawdę potrzebujesz? :->

Oczywistym jest, iż sciągam tylko i wyłącznie i386, reszta pakietów nie
jest mi do niczego potrzebna.
Zacząłem panikować, na szczęście niepotrzebne, na wskutek własnej nieuwagi
"troche" źle ustawilem filtrowanie pakietow, w związku z czym do pool
zaplątały się pakiety z sparc,alpha itd ;-)
Po wprowadzeniu niezbędnych poprawek, sytuacja wyklarowała się.

> bo myślę, że w tej chwili nie wiesz co robisz.
hmm .... czasem mi się to zdarza, ale raczej nigdy na trzeźwo ;-)
Myślę, że akurat w TEJ CHWILI mam jasny umysł .. (o czym to ja .....)

> pomijając, że powinieneś ściągać z site polskiego po pierwsze, a po drugie najlepiej
> z ivm bo oni mają chyba tylko i386. ale mogę się mylić.

Biorąc pod uwage stan łączy, jestem skazany raczej tylko na serwery
polskie, jak stanie się jakiś cud, to czasem udaje mi się dopchać do
debian.org, a sciągam raczej z ftp.pl.debian.org

> no i nie wiem czy na pewno potrzebujesz wszystkich trzech wersji.

debian, debian-non-us - te sa mi wrecz niezbędne.
Nie jestem masochista, a robienie okresowego upgrade okolo 50 serwerow z
debian.org, czy z jakiegos innego na to właśnie zakrawa.
Bardzo często firma w której pracuje dostaje zamówienie na serwery
często o bardzo róznej konfiguracji - tu również lokalny mirror jest
błogosławionym rozwiązaniem.

> czytałeś w ogóle co o mirorze ma do powiedzenia Debian? :->

Szczerze mówiąc nie, ale domyślam się, iż są przeciwni.
Niestety, z powyższych powodów zwycięża wygoda. ;-)

--
Kowalski Paweł