Re: To ja takie rozne

On Mon, May 07, 2001 at 10:06:46AM +0200, Argail wrote:
> Drobne pytanie, jeśli można.
> Ile miejsca zajmują ci poszczególne mirrory ? (debian, non-us, security)
> Zirytowany wolnym dostępem do poszczególnych serwerów, postanowilem zrobić
> mirror dla własnej sieci, lecz powoli zaczynam sie bać, że nie starczy mi
> dysku.
> Dobiłem do 20 Gb i leci dalej ;-)
możesz sprecyzować pytanie?

mam u siebie mirror dla sparca, powerpc, i386 i bodajże alphy
sam główny mirror bez security i non-US (w tej chwili security nie jest aktualizowane
codziennie. więc radzę używać razem z oryginalnym)
zajmuje:
24531905Kb
może więc nie ściągaj z łąski swojej nie i386. chyba, że naprawdę potrzebujesz? :->

bo myślę, że w tej chwili nie wiesz co robisz.
pomijając, że powinieneś ściągać z site polskiego po pierwsze, a po drugie najlepiej
z ivm bo oni mają chyba tylko i386. ale mogę się mylić.
no i nie wiem czy na pewno potrzebujesz wszystkich trzech wersji.
czytałeś w ogóle co o mirorze ma do powiedzenia Debian? :->

Artur Górniak <josh@josh.wcss.wroc.pl>

--
 JOB:  Wydawnictwo Software                     LinuxPlus,
       http://www.software.com.pl/              http://www.linux.com.pl/