Re[2]: cbq, squid, co jeszcze?

Hello voder,

vap> On Wed, 2 May 2001, Jacek Kosowski wrote:
> [...]
vap>         ^^^^^^^^^^^
vap> co do cbq to polecam cbq.linux.pl, znajdziesz tam dobry faq by kravietz.
vap> Co do samego cbq to wszystko jest w jadrze, Networking Options/QoS and/or
fair queueing  --->> i tam wiekszosc opcji

vap> do do potato to nie pamietam ale chyba pakiet zwie sie iproute (iproute2).
vap> W tym pakiecie bedzie narzedzie tc. To nim mozesz bawic sie limiterami
vap> pasma wybierajac pomiedzy cbq, tbf...itd. Jak przejrzysz strone to troszke
vap> sie rozjasni.

vap> P.s jak ja sie bawilem zeby zrobic limiter pasma to dokumentacja na temat
vap> tc i cbq byla skapa, nie wiem czy cos  sie zmienilo od tamtej pory ;>

Dzięki, już się rozjaśniło.

--
Best regards,
 Jacek                            mailto:durdin@skrzynka.pl