Re: cbq, squid, co jeszcze?

On Wed, 2 May 2001, Jacek Kosowski wrote:
>   Słyszałem o cbq i squidzie, ale tego pierwszego nie znalazłem w bazie dpkg
	^^^^^^^^^^^
co do cbq to polecam cbq.linux.pl, znajdziesz tam dobry faq by kravietz.
Co do samego cbq to wszystko jest w jadrze, Networking Options/QoS and/or
fair queueing  ---> i tam wiekszosc opcji

>   potato (2.2 r2). Skąd wziąć CBQ dla potato? Upgrade do woody na razie nie
>   wchodzi w grę.

do do potato to nie pamietam ale chyba pakiet zwie sie iproute (iproute2).
W tym pakiecie bedzie narzedzie tc. To nim mozesz bawic sie limiterami
pasma wybierajac pomiedzy cbq, tbf...itd. Jak przejrzysz strone to troszke
sie rozjasni.

P.s jak ja sie bawilem zeby zrobic limiter pasma to dokumentacja na temat
tc i cbq byla skapa, nie wiem czy cos  sie zmienilo od tamtej pory ;>

--
Dariusz Rubinkiewicz		 ats 26-600 Radom ul. Zeromskiego 75/208
Sys&Net Admin of :ats internet   voder@ats.pl  tel.(048) 3660030 ext. 30