Re: Κενό ασφαλείας από Εθνική Τράπεζα Ελλάδος για Android

​Θα σου υπογράψω μια σύμβαση εμπιστευτικότητας και θα μου πεις που κρύβεις τα λεφτά σου. Μην ανησυχείς δεν στα κλέβω, αφού έχω υπογράψει. :p

Δε καταλαβαίνω,

Που είναι το πρόβλημα; Μπορεί να έχει υπογραφεί κάποια  σύμβαση εμπιστευτικότητας.

Ευχαριστώ,
Αλέξανδρος

Καλησπέρα σε όλους.

Κοινοποιώ το συγκεκριμένο θέμα στην λίστα όχι γιατί την ενδιαφέρει άμεσα, αλλά γιατί νομίζω θα ενημερωθούν οι ενδιαφερόμενοι γρηγορότερα .

Η εφαρμογή λοιπόν για Android της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος κάνει το τραγικό σφάλμα να χρησιμοποιεί εξωτερική εφαρμογή τρίτου κατασκευαστή ώστε να περνάει ο χρήστης την πιστοποίηση που απαιτεί η τράπεζα.
Γι αυτό έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιοι και θα επανέλθω στο παρόν όταν υπάρχουν νεότερα ή και όχι .
Εως τότε καλά είναι να προσέχουμε περισσότερο εμείς που είμαστε περισσότερο "ανήσυχοι"  !

Τα λέμε..
ioanp