Re: Linux Distribution βασισμένη στο Debian

Kostas Iliadis wrote [edited]:
> Δηλαδή από τη στιγμή που επιτρέπεται η αναδιανομή τους και υπάρχει το
> license στο docs είμαι οκ έτσι; ( το λέω για όλο το software που θα
> περιλάβω)
[...]
> Εν κατακλείδι όπως είπα και παραπάνω είμαι καλυμμένος στην έννοια
> "περιλαμβάνω το license" όταν αυτό βρίσκεται στο docs?

αν μιλάς για πακέτα debian, ναι, μπορείς να τα περιλάβεις στο πακέτο σου --
τα αναδιανείμει το debian και άρα υποθέτεις ότι θα είναι εντάξει.

όπως είπα και πριν, τα "εκτός debian" πρέπει να τα εξετάσεις ένα-ένα.

κλασσικό παράδειγμα προγράμματος που διατίθεται δωρεάν
αλλά δεν επιτρέπεται η αναδιανομή είναι η Java της Oracle.

α!  για πλήρη διευκρίνηση, για τα FOSS (και του debian),
το να έχεις απλά την άδεια δεν είναι η μόνη υποχρέωση που έχεις.
για παράδειγμα, για όλα τα GPL-licensed, πρέπει να αναδιανείμεις
(ή να κάνεις διαθέσιμο) τον πηγαίο κώδικα.

> Μπορεί να κάνω ερωτήσεις που φαίνονται αστείες σε πολλούς αλλά πιστέψτε με
> έχω μαύρα μεσάνυχτα πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα της αναδιανομής και
> δε θέλω να έχω προβλήματα στο μέλλον...γι' αυτό ζητώ την όποια κατανόηση
> και βοήθειά σας...

οι ερωτήσεις είναι πολύ σωστές -- δυστυχώς αυτά τα θέματα
διδάσκονται σπάνια, δεν ενδιαφέρουν τους περισσότερους,
και μετά τρέχουμε πολλοί να διορθώνουμε καταστάσεις.

--
-- zvr --