Re: Linux Distribution βασισμένη στο Debian

*συνήθως* επιτρέπεται να τα εγκαταστήσεις.
αλλά έχεις δίκιο, εσύ θες να τα ανα-διανείμεις
(και ίσως να τα τροποποιήσεις), άρα (ίσως) ισχύουν άλλα.
όπως ήδη ειπώθηκε, πρέπει να ελέγξεις τι επιτρέπεται
(και τι υποχρεούσαι) να κάνεις από τις άδειες.

Αυτο προσπαθώ να κάνω απλά δεν είχα τις απαραίτητες πληροφορίες για το πως δουλεύει το σύστημα...

τίποτα;!;  πως τίποτα;
κοίταξες το https://wireless.wiki.kernel.org/en/users/drivers/iwl3945 ;
εκεί που βρίσκεις το firmware (http://www.intellinuxwireless.org/)
εκεί έχει κι ένα αρχείο με το license.
[I'm pretty certain; it's my day job :-)]
δεν επιτρέπεται η μεταβολή ή το reverse engineering,
και μη χρησιμοποιήσεις το όνομα της Intel για προώθηση προϊόντος σου,
αλλά μπορείς να το αναδιανείμεις (μαζί με την άδεια, βέβαια)
χωρίς πρόβλημα.

Ναι το βρήκα, ευχαριστώ πολύ. :)
εγώ έψαχνα λάθος τα licenses στο google , θα έπαιρνα όρκο οτι θυμόμουν παλιά το καιρό που κάναμε compile το πρόγραμμα ότι υπήρχε αρχείο που ονομαζόταν
LICENSE μέσα στο φάκελο του εκάστωτε προγράμματος και το έψαχνα έτσι και όχι ως copyright. (
Το βρήκα επίσης και στο σύστημα μου στo /usr/share/docs
Δηλαδή από τη στιγμή που επιτρέπεται η αναδιανομή τους και υπάρχει το license στο docs είμαι οκ έτσι; ( το λέω για όλο το software που θα περιλάβω)

για τα άλλα που αναφέρεις (γραφικά και mate)
δε μπορώ να πω αν δε ψάξω τις άδειες.
και για τα "commercial" πάλι πρέπει να δεις τις άδειες,
φυσικά, case by case.  το γεγονός ότι κάτι μπορεί
να διατίθεται χωρίς κόστος δε σημαίνει ότι *εσύ*
έχεις δικαίωμα να το ανα-διανείμεις.

Για τα γραφικά επίσης βρήκα το license στο ίδιο μέρος και επίσης επιτρέπεται
Ναι αυτό το κατάλαβα απ'τη καλή μεριά το θέμα της αναδιανομής. :)

Εν κατακλείδι όπως είπα και παραπάνω είμαι καλυμμένος στην έννοια "περιλαμβάνω το license" όταν αυτό βρίσκεται στο docs?

Μπορεί να κάνω ερωτήσεις που φαίνονται αστείες σε πολλούς αλλά πιστέψτε με έχω μαύρα μεσάνυχτα πάνω στο συγκεκριμένο ζήτημα της αναδιανομής και
δε θέλω να έχω προβλήματα στο μέλλον...γι' αυτό ζητώ την όποια κατανόηση και βοήθειά σας...

Ευχαριστώ πολύ και πάλι