Re: Linux Distribution βασισμένη στο Debian

Kostas Iliadis wrote [edited]:
> Commercial εννοώ με την ευρύτερη έννοια εμπορικά. Με συγχωρείς αν σε
> κούρασα αλλά δε τα γνωρίζω αυτά ούτε μ'ενδιέφεραν μέχρι τώρα.
> Τώρα που πρέπει να τα περιλάβω στη διανομή πρέπει να περάσω αυτό το κυκεώνα
> γιατί σαν απλός χρήστης επιτρέπεται να τα εγκαταστήσεις.

*συνήθως* επιτρέπεται να τα εγκαταστήσεις.
αλλά έχεις δίκιο, εσύ θες να τα ανα-διανείμεις
(και ίσως να τα τροποποιήσεις), άρα (ίσως) ισχύουν άλλα.
όπως ήδη ειπώθηκε, πρέπει να ελέγξεις τι επιτρέπεται
(και τι υποχρεούσαι) να κάνεις από τις άδειες.

> Όσο για τα licenses που μπορώ να τα βρώ , να κατεβάσω το source code?

όχι απαραίτητα -- λογικά θα βρεις τα licenses και χωρίς τον κώδικα.

> Για τη κάρτα γραφικών βρήκα οτι είναι GPL and additional rights.
> Για το mate στο community μου είπαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα αν το
> πειράξεις δε χρειάζεσαι άδεια

> Για το wifi δε βρίσκω τίποτα.

τίποτα;!;  πως τίποτα;
κοίταξες το https://wireless.wiki.kernel.org/en/users/drivers/iwl3945 ;
εκεί που βρίσκεις το firmware (http://www.intellinuxwireless.org/)
εκεί έχει κι ένα αρχείο με το license.
[I'm pretty certain; it's my day job :-)]
δεν επιτρέπεται η μεταβολή ή το reverse engineering,
και μη χρησιμοποιήσεις το όνομα της Intel για προώθηση προϊόντος σου,
αλλά μπορείς να το αναδιανείμεις (μαζί με την άδεια, βέβαια)
χωρίς πρόβλημα.

για τα άλλα που αναφέρεις (γραφικά και mate)
δε μπορώ να πω αν δε ψάξω τις άδειες.
και για τα "commercial" πάλι πρέπει να δεις τις άδειες,
φυσικά, case by case.  το γεγονός ότι κάτι μπορεί
να διατίθεται χωρίς κόστος δε σημαίνει ότι *εσύ*
έχεις δικαίωμα να το ανα-διανείμεις.

--
-- zvr --