Re: Μεταφράσεις Debian

Agree , diladi an kapoios pei tin lexi foutsa .. posoi apo autous pou einai stin lista tha kokkinisoun ? Oloi mpafiarides 25-35 eimaste as stmatisoume na to paizoume euaisthitoi koultouriarides

Epi tou thematos , tha mporouse kapoios na stilei stin lista (attached) arxeia pou theloun metafrasi kai opoios thelei kai mporei kai xerei na analavei ena arxeio kai na voithisei (I will)

Faidon Liambotis <paravoid@debian.org> wrote:
> Τέτοια μηνύματα δεν είναι αποδεκτά στις λίστες του Debian. Για
> περισσότερες πληροφορίες:
> https://www.debian.org/code_of_conduct
>
> Σε παρακαλώ να μην επαναληφθεί.

Προσωπικά θεωρώ λάθος την επιβολή (και την ύπαρξη αλλά αυτό είναι άλλο
θέμα) του CoC στη λίστα αυτή, αν αρχίσουμε να το εφαρμόζουμε και μεταξύ
μας, τότε καλύτερα να την κλείσουμε τη λίστα εντελώς. Υπόψιν, το CoC,
φτιάχτηκε για international lists, που εκεί η πολυπολιτισμικότητα
απαιτεί κάποιους κανόνες, γιατί πολύ απλά οι παρεξηγήσεις είναι
εύκολες λόγω διαφορών στη γλώσσα και στην κουλτούρα, εδώ δεν ισχύει
αυτό. Καταρχάς, γνωριζόμαστε και προσωπικά οι περισσότεροι ούτως ή
άλλως και μπορεί να ειπωθεί μια κουβέντα παραπάνω, λόγω οικειότητας
προφανώς. Επιπλέον, προσωπικά απεχθάνομαι το Politically Correctness, ως
κάτι εντελώς υποκριτικό και άχρηστο, προτιμώ χίλιες φορές τα flamewars
παρά τα kick/bans σε περίπτωση που κάποιος μιλήσει εκτός των πλαισίων
του CoC. Και ειδικά τον τελευταίο καιρό το έχουν ξεχειλώσει το θέμα
μερικοί στο Debian[*], και ειλικρινά δε μου αρέσει όπου οδηγείται η
κατάσταση.

Κι εγώ με τη σειρά μου θα σε παρακαλέσω να μην είσαι τόσο trigger-happy
όσον αφορά την επιβολή του CoC, τουλάχιστον σε αυτή τη λίστα.

Φιλικά

Κώστας

[*] όχι, δε θα αναφέρω παραδείγματα.