Re: νέο domain name για το debian.gr

On Thu, 19 Dec 2013 09:34:00 +0200
John Tsiombikas <nuclear@member.fsf.org> wrote:

> Ego synexizo na pistevo pos einai pointless ayto to site kai otidipote
> apopeira na to kanoume pio dimofiles or whatever einai exercise in
> futility. An eixe kati na prosferei tha ginotan dimofiles apo mono
> tou. Alla kali tyxi anyway :)

Μπορεί, έχω περάσει πλέον το στάδιο που θα έλεγα "μα όχι, αποκλείεται,
έχει τόσους users" κλπ. Στο παρελθόν, ναι είχε φτάσει και 1000
registered users, αλλά αυτό δε σημαίνει τίποτε, ελάχιστοι προσφέραν
κάτι πίσω και σε τελίκή αυτό δεν είναι κακό. Ήταν ένα site για support
σε Έλληνες χρήστες και παλιότερα όλοι είχαν προβλήματα με ελληνικά,
keymap switching, γραμματοσειρές, κλπ. Πλέον αυτά τα προβλήματα έχουν
από καιρό λυθεί, οπότε τα προβλήματα που έχουν οι σύγχρονοι χρήσετς
είναι άσχετα με τα ελληνικά -ή αν είναι σχετικά τότε μάλλον αφορούν
γενικό θέμα localization- και για υποστήριξη καλύτερα κάποιος να στείλει
σε μια κατάλληλη λίστα ή κάποιο forum στα αγγλικά.

Αν πάντως υπάρχει ένα use case για το συγκεκριμένο site τότε
ελπίζω/φαντάζομαι να φανεί σύντομα, αλλιώς αν μείνουμε πάλι 2-3 άτομα θα
το κλείσω κι αυτό μετά από λίγο καιρό :)

Ο πλέον-προσγειωμένος-που-δεν-ενδιαφέρεται-να-γεμίσει-τον-πλανήτη-Debian
markos