Re: νέο domain name για το debian.gr

On Tue, 3 Dec 2013 22:07:12 +0200
Konstantinos Margaritis <markos@freevec.org> wrote:
> Συνοψίζοντας, μέχρι τις 9/12 θα πρέπει να έχει βρεθεί domain name. Η
> αλλάγή θα γίνει άμεσα και θα οριστεί ένα redirect στο νέο. Από τις
> 18/12 και μετά κάποια στιγμή το debian.gr θα δείχνει στο debian.org.

Μετά τις χιλιάδες απαντήσεις, τελικά μετά από μια αρκετά θορυβώδη
ψηφοφορία αποφασίστηκε με πλειοψηφία 30490 υπέρ/301 κατά/23 λευκά (*)
να αλλάξει το domain name, από debian.gr σε debianites.gr (debianite
είναι ο σωστός όρος του debian fan, όχι debianer, ούτε debianizer, κλπ,
αν και ομολογώ ότι εκ των υστέρων μου άρεσε και το debianistas.gr).
Τεσπα, το site έχει ήδη μεταφερθεί και το debian.gr δείχνει εκεί προς
το παρόν μέχρι να καταργηθεί τελείως και να δείχνει στο debian.org.

Προς το παρόν είναι σε maintainance mode, και θα ήθελα γνώμες ως προς
το πως να το κάνουμε πιο δημοφιλές, τι να αλλάξουμε κλπ. Αν πάλι δεν
υπάρχει καμία απάντηση (ή άσχετες απαντήσεις που απλά μου δείχνουν ότι
ούτε καν διάβασε το mail μου ο άλλος) τότε πάλι θα πράξω ό,τι νομίζω.

Φιλικά

Κωνσταντίνος Μαργαρίτης

(*) στην πράξη μάλλον 3 υπέρ ήταν και 1 κατά σε μια γρήγορη και ήσυχη
συζήτηση στο IRC.