Re: Fwd: Re: νέο domain name για το debian.gr

Το να αρχίσει να προσφέρει κάποιος σε μια κοινότητα δεν νομίζω να
χρειάζεται κάτι το ιδιαίτερο .

Υπάρχουμε στο irc.oftc.net στο κανάλι #debian-gr και συζητάμε που και
πού φλέγοντα θέματα όπως και αυτό.

Θα ήταν ευχάριστο να βρεθούμε εκεί και να λυθούν τυχόν απορίες.

Στις 12/14/2013 12:09 AM, ο/η thanosme.totallynoob έγραψε: