Re: apt pining iceweasel και icedove απο experimental

2013/4/19 Paggas <pagx13@yahoo.gr>

Χωρίς να είμαι σίγουρος, άν βάλεις experimental στο sources.list, τότε οτιδήποτε έχεις εγκατεστημένο για το οποίο υπάρχει έκδοση στο experimental θα αναβαθμιστεί σε experimental στην επόμενη γενική αναβάθμιση.  Οπότε πάς στο apt.conf (ή φτιάχνεις αρχείο στο apt.conf.d, νομίζω έτσι γίνεται πλέον) και βάζεις

    Apt::Default-Release "<ποιά έκδοση debian τρέχεις γενικά>";

την οποία έκδοση πιθανότατα θα την πάρεις απο τη γραμμή στο sources.list που ήδη είχες πρίν προσθέσεις το experimental, τουτέστιν stable/testing/whatever.  Αλλιώς θα γεμίσει το συστημά σου experimental καθώς όλα τα πακέτα απο εκεί θα έχουν νεότερη έκδοση και άρα το APT θα τα προτιμάει.

Το experimental έχει NotAutomatic = yes (man apt_preferences) άρα priority 1. Δεν πρόκειται να γίνει τίποτα από αυτά που λες.