FOSDEM!

Γεια χαρά,

Θα είμαι στη FOSDEM κ θα χαρώ να γνωρίσω νέο (κ παλιό) κόσμο με όρεξη να
συνεισφέρει στο Debian. Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι δύσκολο να ξεκινήσει
κάποιος/α σ'ενα τόσο μεγάλο project -- από πού ν'αρχίσεις κ με ποιον να
μιλήσεις; Κάπως έτσι ένιωθα κ εγώ όταν γνώρισα τον Φαίδωνα στη FOSDEM του
2008.

Κι ας μην γελιόμαστε -- συνήθως η κοινωνική συναναστροφή δεν είναι από τα
δυνατά σημεία των geeks. Αν με πετύχετε λοιπόν στη μπυρο-συνάντηση της
Παρασκευής ή κατά της διάρκεια του συνεδρίου, ευχαρίστως να τα πούμε!

--
Every great idea is worthless without someone to do the work. --Neil Williams