Re: [opensuse-el] Re: list reply

An thelete free hosting .. exoume

2012/9/14 Agamemnon Skepetaris <memos@dragonsparadise.net>
On 09/14/2012 01:43 PM, Konstantinos Margaritis wrote:
Στο admin του drupal δε χρειάζεται, αλλά για να "πιάσει" ένα site
πρέπει κάποιος να ανεβάζει περιεχόμενο, ή έστω να υπάρχει συμμετοχή
στα forum. Αν δεν υπάρχει κανένα από τα δύο, τότε δεν έχει νόημα.
Παλιότερα είχα χρόνο να ανεβάζω περιεχόμενο, αλλά πλέον αυτό είναι
πολύ δύσκολο. Έχω κάνει πολλές προσπάθειες να βρω άτομα να βοηθήσουν
σε αυτόν τον τομέα στο παρελθόν αλλά χωρίς κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα.
Κώστας
Κρίμα και νόμιζα ότι υπήρχε ενδιαφέρον. Κι εγώ δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ αλλιώς πολύ ευχαρίστως. Αν μου μείνει χρόνος μελλοντικά θα σου πω. Έχω γνωστούς μου που ασχολούνται με forums και δύο φίλους webdevs. Θα τους πω μια κουβέντα και ίσως από μόνοι τους να σου μιλήσουν (στο forum ή εδώ στην λίστα).

Μέμος