Re: [opensuse-el] Re: list reply

On Fri, 14 Sep 2012 08:14:39 +0300
Agamemnon Skepetaris <memos@dragonsparadise.net> wrote:

> Τι εννοείς; Δεν έχεις καθόλου βοήθεια;

Στο admin του drupal δε χρειάζεται, αλλά για να "πιάσει" ένα site
πρέπει κάποιος να ανεβάζει περιεχόμενο, ή έστω να υπάρχει συμμετοχή στα
forum. Αν δεν υπάρχει κανένα από τα δύο, τότε δεν έχει νόημα. Παλιότερα
είχα χρόνο να ανεβάζω περιεχόμενο, αλλά πλέον αυτό είναι πολύ δύσκολο.
Έχω κάνει πολλές προσπάθειες να βρω άτομα να βοηθήσουν σε αυτόν τον
τομέα στο παρελθόν αλλά χωρίς κάποιο αξιόλογο αποτέλεσμα.

Κώστας