Re: [opensuse-el] Re: list reply

On Thu, 13 Sep 2012 18:48:28 +0300
Agamemnon Skepetaris <memos@dragonsparadise.net> wrote:
> Στον εγωισμό και στο κόλλημα μερικών να θέλουν να είναι αρχηγοί. Εγώ
> πιστεύω ότι από την αρχή αν ζητούσατε ένα μέρος στους servers της
> Debian δεν θα είχατε αρνητική απάντηση εφόσον οι distros σας είναι
> βασισμένες σε Debian. Ακόμα και αρνητική να ήταν, το debian.gr τι το
> έχουμε; Δύο τρία ονόματα του στυλ hellug.debian.gr η κάτι ... na
> δείχνουν στις IP διευθύνσεις που θέλετε. Ο τελικός και απλός χρήστης
> δεν χρειάζεται να ξέρει τις διευθύνσεις γιατί αν δει ότι κάτι δεν
> δουλεύει θα το παρατήσει οπότε δεν χρειάζεται να είναι πιασάρικο το
> [...]

FWIW, αν θέλετε τόσο πολύ να κλείσει το debian.gr ως site, δεν έχω
πρόβλημα -θα στεναχωρηθώ για κάποιο περιεχόμενο που έχω κουραστεί να το
ανεβάσω αλλά σε τελική έχεις δίκιο, αν κάτι δε δουλεύει ας κλείσει.
Εφόσον δεν ασχολείται κανένας, σε τελική κόπος είναι για μένα να κάνω
συνέχεια security updates στο drupal και να καθαρίζω spammers, κλπ. Σε
τελική το περιεχόμενο που με ενδιαφέρει το κρατάω και το ανεβάζω αλλού
(μιλάω για αυτό που έχω συντάξει εγώ προς αποφυγή παρεξηγήσεων).