Re: Πρόβλημα με ήχο σε Debian testing xfce , μετα απο upgrade

Παρότι δεν μπορώ να καταλάβω τι έκανε το σύστημα μου να μην έχει ήχο έτσι ξαφνικά.Και για ποιό λόγο εξαφανιζόταν η κάρτα ήχου και εμφανιζόταν ξανά μετα απο επανεκίνηση.
Με μια δοκιμή για επανεκίνηση του alsa μου έδινε κάποια errors.
Η λύση ήταν οτι σε κάποια entries στο /etc/modprobe.d/alsa-base.conf που είχα βάλει για παλιότερο θέμα με τον ήχο , έλειπε το σήμα tης δίεσης (#) .
Εφόσον γίνει η αλλαγή , έκανα reboot και επανεκίνηση το alsa.O ήχος μετά δούλευε.