Re: Πρόβλημα με ήχο σε Debian testing xfce , μετα απο upgrade

Μέμο , όπως είπα και στο προηγούμενο mail ο user μου είναι μέλος στο audio group.Εκανα και paste to output τις εντολής group σαν user.Πρίν την αναβάθμιση είμουν στην testing.Το upgrade που έκανα ήταν ένα καθημερινό update με αναβαθμίσης πακέτων και στέλνω και το log με τα πακέτα που αναβαθμίστηκαν : http://paste.debian.net/185581/.
H κάρτα είναι 00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801I (ICH9 Family) HD Audio Controller (rev 03).
Το σύστημα ήταν εντάξει μέχρι το upgrade.Μετά το reboot που μου ζήτησε χάθηκε ο ήχος.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σου.