Re: Πρόβλημα με ήχο σε Debian testing xfce , μετα απο upgrade

Γεια σου Μάρκο!

Πρώτα από όλα θέλω να ξαναδείς αν όντος ο χρήστης είναι στην ομάδα audio.
Άνοιξε μια κονσόλα σαν απλός χρήστης (όχι σαν root) και γράψε groups και αν δεν δεις την ομάδα audio στο αποτέλεσμα, μπες σαν root και γράψε 'usermod -aG audio όνομα-χρήστη' και μετά κάνε αποσύνδεση του χρήστη από οπουδήποτε είναι συνδεδεμένος (ας πούμε όπως το xfce) και μετά κάνε ξανά σύνδεση και έλεγξε τον ήχο. Αν δεν έγινε τίποτα πάλι θέλω λίγες πληροφορίες ακόμα. Πριν την αναβάθμιση του λογισμικού που έκανες σε ποια έκδοση της Debian ήταν το laptop;
Ποια σχετικά με asla πακέτα εγκατέστησες και ποια γενικά για ήχο;
Κάνε ένα 'lspci | grep "Audio"' στην κονσόλα και με αντιγραφή επικόλληση στείλε το αποτέλεσμα.

Χαρά μου να βοηθήσω,
Μέμος