Re: IRC meeting online 19/8 20:00 #debian-gr/OFTC (was Re: θεμα λιστας)

Σεραφείμ, γειά
Είδα το λινκ με τις αναρτήσεις σου και το θεωρώ πολύ σπουδαίο.
Οπως κατάλαβα εισαι ενα εμπειρο άτομο και νομίζω οτι η όποια
δική σου συμβουλή θα ειναι χρήσιμη.
Εύχομαι να βρείς τρόπο να έλεθεις σ'αυτή την "συνάντηση" η να
μπορέσεις κάπου-κάπου να μας επισκέπτεσαι στο κανάλι για
χρήσιμες συμβουλές.

φιλικά
gnugr

Στις 10/08/2012 04:08 μμ, ο/η Serafeim Zanikolas έγραψε: