Re: θεμα λιστας

2012/8/9 vangelis mouhtsis <vangelis@gnugr.org>

> Με λίγα λόγια θέλω να πω οτι μόλις είδατε λίγο "σαματά"
> όλοι κινηθήκατε.
> Και κάτι άλλο, γιατί καλοί μου φίλοι δεν έρχεστε στο #debian-gr?
> Δεν ειναι καλό να γνωριστούμε κι  απο κοντά; δεν θέλετε να
> βοηθήσετε νέους έλληνες χρήστες

Την τελευταία φορά που ήρθα στο #debian-gr ο "νέος έλληνας
χρήστης" που ρωτούσε το έπαιζε πιο έμπειρος από εμένα
τουλάχιστον, πήγα να δώσω μια συμβουλή και βρήκα το μπελά
μου. Αυτό ομολογουμένως μαζί και με το χαμηλό αριθμό
συμμετεχόντων και τον πολύ περιορισμένο χρόνο και τα
πολλά ενδιαφέροντα projects που συναγωνίζονται γι αυτόν,
με αποθάρρυνε από το να ξαναασχοληθώ.

Και πάλι προσωπικά μιλώντας, αν υπήρχαν τακτικές συναντήσεις
στο IRC (έστω μία το μήνα για αρχή) με σοβαρό topic (π.χ.,
κάτι σαν study group προετοιμασίας για μελλοντικούς debian
developers) αυτό θα ήταν σημαντικό κίνητρο συμμετοχής.

Έχω μεγάλο σεβασμό για το έργο ανθρώπων όπως ο Κώστας
(markos) και θα ήθελα να μπορώ να μάθω από εσας αλλά
για να μπορεί να γίνει αυτό αποδοτικά και οργανωμένα
θα ήταν καλό να υπάρχουν τέτοιες προγραμματισμένες
συναντήσεις ώστε να ξέρω π.χ., ότι 1 ή 2 ώρες το μήνα
θα αφιερώνουμε γι αυτό το σκοπό αποκλειστικά χωρίς
παράλληλα να ασχολούμαστε με 100 άλλα projects.

Από εκεί και πέρα ως μέλη του study group μπορούμε
να διοργανώνουμε BSPs κλπ εξασφαλίζοντας ότι υπάρχει
ένας "πυρήνας" ανθρώπων που τουλάχιστον ξέρουν τα
βασικά.

Αυτό δεν είναι βέβαια τρόπος να αποκτήσουμε 1000 μέλη
αλλά σε τέτοιο group focused και χωρίς flames σίγουρα θα
ήθελαν να συμμετέχουν και όσοι από το ubuntu κάνουν
packaging δεδομένου ότι και για το ubuntu universe τα
νέα πακέτα πλέον πρέπει υποχρεωτικά να περνάνε μέσω
του debian. Οπότε αν τους βάλεις όλους μαζί θα μπορούσαμε
να έχουμε τουλάχιστον ένα qualified group 20 ατόμων σε
πρώτη φάση που και πάλι είναι καλύτερο από 3 και μπορεί
να κάνει και παραγωγική δουλειά.

Κώστα, Βαγγέλη, θα σας ενδιέφερε κάτι τέτοιο;

Χαιρετισμούς,
Παντελής