Re: debian-greek-community

On Thu, Aug 09, 2012 at 05:12:50PM +0300, Konstantinos Margaritis wrote:

> [...]
> να μου το εξηγήσει κάποιος -γιατί σε τελική αν έχεις δίκιο και δεν έχει
> νόημα όλο αυτό, ναι όντως ας το παρατήσουμε το θέμα- είναι το γιατί; Τι
> διαφορά έχει πχ το OpenSUSE ή το Fedora ή το Ubuntu που έχουν
> "κοινότητες" -δε μου αρέσει ο όρος και το έχω ξαναπεί, for clarity's
> sake ας ορίσουμε κοινότητα ένα πλήθος ατόμων τα οποία ασχολούνται
> ενεργά με την υποστήριξη/προώθηση (και σπανιότερα το development, γιατί
> δεν είναι αυτός ο σκοπός ύπαρξής τους άλλωστε) ενός project. Γιατί εκεί
> οι χρήστες ασχολούνται και οι λίστες δεν είναι joke list και στη δική

Giati aytes oi dianomes (kai kyrios to ubuntu) exoun pollous xristes pou
einai neofertoi kai nomizoun oti exei kapoia simasia poia dianomi
xrisimopoieis, kai anagoun ton eayto tous se epipedo opadon tou paok.

> Η και όλα αυτά μαζί να είχαμε πάλι θα είμασταν 10 άτομα και μια άδεια
> λίστα που θα ειρωνευόμαστε ο ένας τον άλλον;

Den exo katalabei pou einai to kako me to na eironeftoume kapoion pou
ekane toso aparadekta posts se mia lista. Den tou kratame kakia, oute
tha pame na ton plakosoume sto ksylo, apla kanoume plaka...

--
John Tsiombikas
http://nuclear.mutantstargoat.com/