θεμα λιστας

Να ρωτήσω κάτι και εαν κανω λάθος διορθώστε μου,
έκανα ένα λάθος κι  έστειλα ενα test-email στη λιστα
κι έγινε αφορμή για οχι και τόσο καλή συζήτηση.
Η απορία μου είναι οτι τόσο καιρό που ήσασταν όλοι
βρε παιδιά;
Πρίν απο κάμποσο καιρό είχα στείλει στην l10n-greek  list
email για να γίνω μέλος του γκρούπ μεταφράσεων και
δεν πήρα καμιά απάντηση.
Με λίγα λόγια θέλω να πω οτι μόλις είδατε λίγο "σαματά"
όλοι κινηθήκατε.
Και κάτι άλλο, γιατί καλοί μου φίλοι δεν έρχεστε στο #debian-gr?
Δεν ειναι καλό να γνωριστούμε κι  απο κοντά; δεν θέλετε να
βοηθήσετε νέους έλληνες χρήστες μιας κι εσεις είστε
'εμπειροι;
Απ'οτι βλέπω υπάρχουν κάμποσοι έλληνες debian users
και μάλιστα παλαιοί, αλλά παιδιά μην έχετε φόβο δεν
πρόκειται κανείς να σας πάρει κανείς τη θέση που ίσως
είχατε.
Ελάτε άφοβα στο #debian-gr να τα λέμε καθημερινά απο
κοντά και όλα θα πάνε καλά.

φιλικά
gnugr

P.S. ξεχάστε το θέμα της βοήθειας για το handbook
η σχέση μου με τον Hertzog ειναι προσωπική και θα
το κάνω μόνος μου.